SKIT VÄDER !

DETTA STÄNDIGA MÖRKER OCH REGN, blir så less på det !!! Nu vill jag ha snö !

Nu är det julpyntat på jobbet också, mys !

Slutade kl 13 idag, så skönt. Hann uträttade en massa ärenden, så härligt.
Sen gick jag, mamma och Mira ut på en skogspromenad. Så tråkigt att det blir mörkt så fort, eller är ju nästan mörkt i princip hela dagarna. Väldigt tråkigt..

Varför gillar jag julen så mycket egentligen? Jag gillar inte glögg, pepparkakor, lussekatter, russin, julskinka m.m
Men ändå älskar jag julen =) Är underbart att umgås med familjen, köpa/slå in/öppna julklappar, mysa, vara lediga tillsammans, spela spel m.m....

Imorgon blir det glöggkväll hos Linda, ska bli mysigt. Tror Linda skulle göra en kladdkaka, mums =)
Sen på fredag tar jag helg kl 13, underbart.
Julbord på lördag, gott gott.


Nu blir det bonde söker fru =)



.......................

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag visste inte att du inte tyckte om glögg, pepparkakor eller lussekatter! Det som är så gött :)

2009-11-27 @ 18:37:35
URL: http://emmathysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0