SÖNDAGS ÅNGEST !

REDAN SÖNDAG ! Vart har helgen tagit vägen? Helgen har gått äckligt fort.
På fredagkväll gjorde vi inte mycket, åt super god middag och såg på Idol.

Igår på dagen var vi och grattade Peters mamma, åt god tårta =)
For till Öre och hämtade igen min bil.
Tiden flög förbi igår, så stressade hem och städade, duschade, fixade med maten m.m
Sen blev det middag med Linda, Bucki och Evelina . Hade en super trevlig kväll, blev singstar, buzz spel och massa snack enda fram till 03.30 i morse =) Tiden bara flög förbi =)

Ska ge mig ut på en promenad, jag MÅSTE bara det !!! Men vilket skitväder det är ! Känner inte peppen alls .
Sen blir det middag hos syster =) Sen hoppas jag på filmmys och godis =)

I veckan väntas jobb, har många långa dagar i veckan, drygt =(


Bjuder på lite bilder från gårdagen !



Evelina och Linda


Bucki o jag



Den underbart goda efterrätten !





Ne, nu ska jag ut i regnet hade jag tänkt.




........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0