TISDAG...

HAR JOBBAT HELDAG IDAG, 8.45-19.15, KONSTIGT NOG HAR DAGEN GÅTT JÄTTE FORT.
Kändes i morse som det skulle bli en skitdag eftersom jag var så grymt grymt trött att jag knappt tog mig upp. Kände mig otroligt trött och sprängd. Fattar inte varför jag är så jävla trött. Beror det på årstiden tro? Är ju så mörkt ute nu. 

Nu sitter vi och ser House. Sen blir det sköna sängen, allt det ska vara så himla skönt att sova, underbart !

Igår var jag hos doktorn. Blev glad att hon verkligen tog mig på allvar och tog EKG och allt. Besöket varade längre än vad jag hade väntat mig.
På röntgen syntes det fortfarande i lungan, men mycket mindre än förra gången. Men hon kunde inte uttala sig angående röntgen bilderna innan hon hade pratat med en röntgenläkare.
Lungkapacitetstestet var bra =)
Att ha ont och att hjärtat slår konstigt (berodde på att jag varit så sjuk och hjärtat tagit lite stryk, men inget farligt) kunde pågå upp till 6månader efter man varit sjuk. Så det är bara att hålla ut några månader till då.
Man börjar nästan bli van smärtan vid nysningar och gäspningarna.

Imorgon blir det doktorn igen efter jobbet, men då bara doktorn i Nmaling, behöver inte fara enda till stan.

Längtar till helgen ! På fredag är det den 13e =) Kanske bli nån skräckis då =)



På återseende !





......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0