BLOGGTORKA!

HAR BLOGGTORKA ! Känns inte som man har något vettigt att skriva överhuvudtaget. Så tur att Maria gästbloggar så ni får något intressant att läsa.

Jag tror jag aldrig skulle fara utomlands över jul. Jag verkligen ÄLSKAR julen här hemma ! Tror aldrig den skulle kunna bli lika underbar på borta plan. Så Maria, jag tackar nej till det, men följer gärna med efter jul =)

Valpkursen gick bra ikväll, ikväll var första gången jag deltog i övningarna, och det var trevligt.
Åt en UNDERBAR middag i Öre innan. Tack mamma för att du alltid gör gudomlig mat!

Är inte på något vidare humör ikväll. Så ska sura vidare i soffan nu innan det blir sängen.
En tråkig söndagkväll med enbart SKIT på tv.

En vecka med jobb på schemat väntar !



................



Kommentarer
Postat av: Jaså

de är va man gör de till, surkart

2009-10-25 @ 21:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0