LEDIG DAG !

HAR VARIT LEDIG IDAG ! Varit i Hörnefors och handlat, sen for jag till Öre. Var ute på myspromenad i skogen med Mira. Haft en mysig dag !

Sen blev det lasagne till middag, sen har jag varit duktig och städat. Nu ser jag Bonde söker fru =)

Magen har börjar bli konstig igen =/ också känns det som om jag håller på få urinvägsinfektion. =( Blir tokig!!!! Hoppas Hoppas det känns bättre imorgon!

Imorgon blir det långdag igen, först städa på morgonen och sen Ica till kl 19. På fredag blir det heldag på Ica, från öppning till stängning. Också en kortdag på lördag, 11-15, känns helt okej.
Och på söndag är det sista valpkursen. Känns tråkigt att det redan är över, har inte hunnit varit med något knappt. Tur att min underbara familj har kunnat gå istället för mig.

Nu blir det kvällsfika.



Nu längtar jag till helgen !
Hittade go choklad på Ica .
Och nya chips, fredags-mix, hoppas dom är goda.







.............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0