NEDRÄKNING !

FICK TILLSLUT DET DÄR SAMTALET SOM JAG VÄNTADE PÅ IGÅR, doktorn ringde mig i morse . Och jag ska testa på att jobba nu på måndag ,även fast jag inte känner mig riktigt okej .
Känns skönt att komma tillbaka till verkligheten . Sist jag jobbade var ju 1aug så det var ju ett tag sen .
Kan faktiskt erkänna att jag är nervös ! (fast är ju i princip jämt nervös) Är mest nervös för städningen, för den är ju ganska jobbig, men men, bara att bita ihop .

Så nu börjar nedräkningen, inte alls många dagar kvar tills det är dags att jobba .
Känner på mig redan nu att jag kommer att ha väldigt svårt att somna på söndag kväll . 


Tror jag ska göra en tonfisk sallad idag, hmm, men har ingen dressing, men det kanske går bra utan . Annars får Peter stanna på affären när han far hem från jobbet .


Ne, nu ska jag ta och fixa lite lunch .




..................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0