OTUR !

JA, LITE OTUR, kom till Hörnefors 12.05 och skulle på apoteket, och självklart hade dom lunchstängt till kl 13 . Så jag har varit på Ica och Konsum och handlat, hade tänkt fara på HH och kika där, men satte mig i bilen istället och läste klick och aftonbladet . Så tillslut blev kl 13 =)
Dom hade medicinen på apoteket, kanon, 1vecka efter man fått det utskrivet kan man hämta ut det, sjukt . Skulle ju få ett sms när dom hade fått in medicinen, men det sms:et har jag då fortfarande inte fått .

Snart dags att hoppa in i duschen och göra sig redo för middagen .
Jag hoppas på en trevlig kväll ! Och självklart god mat !

Vill fan ha snö snart. Vill julpynta också .




.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0