Testar om det funkar !( Syster skriver)

Vi har en idé om att jag och Malin ska blogga ihop, så vi testar nu lite hur det funkar.
Jag drömmer mig bort och längtar till sol och bad. En trisslott med vinst skulle inte sitta helt fel just nu !!

Drömmer mig bort !! Vill så gärna åka iväg till varmare breddgrader, sol och bad.
Problemet är dels pengar som vanligt men även tid. Skulle behöva vinna 50`i månaden i 25 år. Det skulle vara nice !!!  Det är ingen bra dag hemma hos oss idag. Tidsomställningen gynnar verkligen inte en småbarnsförälder. Vilket skitpåfund, vi har haft det klockrent med rutinerna, och nu får man kämpa med mat och sömn, bara för att det ska vara sådan bra idé att ställa bak klockan en timme. Det är ju lika mörkt ändå, för att det ska vara någon skillnad så krävs det att du är vaken typ 5 på morgonen.

Bollar över till min älskade syster yster.  Vill du hänga med på en sista minuten över jul ??? Eller drar jultraditionerna mer ???

Kommentarer
Postat av: pelle

Tagga ner o tänk inte så mycket på rutiner

2009-10-25 @ 10:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0