TRIST VÄDER !

ÄR RIKTIGT TRIST VÄDER IDAG, det har regnat hela natten och nu på morgonen, men nu verkar det vara uppehåll . Ska snart ta och bege mig till Öre, ska som sagt göra ett kollage =)

Gud vad jag drömmer mycket, helt sjukt.... I natt drömde jag att några bad guys skulle pressa oss på nå information, men jag sprang och låste in mig på toan och trodde jag skulle vara säker där, men icket, toadörren är väldigt lätt att låsa upp utifrån .
Sen när jag somnade om i morse så drömde jag att vi var på fest och jag var chafför, men jag skjutsade inte hem folk i bil utan jag cyklade hem folk...
Igår drömde jag en himla läskig dröm, en kille stack en förlamningsspruta i ryggen på mig (det gjorde ont som satan) för att han skulle kidnappa mig eller nåt, men jag hann slå honom i huvudet med ett föremål så han for till backen och som tur var hann jag springa hem innan sprutan började verka.. Helt sjukt...
Det är ju sällan man minns vad man drömmer, men nu på slutet har jag kommit ihåg allt jag drömt.

Ne, nu ska jag dra järnet till Öre så jag hinner göra klart kollaget någon gång.




.........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0