Hmm.. Onsdag va?

ONSDAG IDAG om jag nu inte är helt ute och cyklar.. är svårt att hänga med när dagarna går så fort.

Idag gör jag lite och ingenting, som vanligt ungefär.. Peter och Fredrik är ute och röker fisk, var ute och gjorde dom sällskap en sväng men det var så jäkla kallt så jag gick in igen.
Ikväll blir det nog (som vanligt) soffläge hela kvällen. Tror Idol var från Umeå ikväll =)

Igår var vi på Ica en sväng, Peter skulle köpa salt till fisken han skulle röka.
Sen stannade vi i Öre. Peter och Fredrik grejsade lite med vattenskotern. Och jag satt och såg på när mamma satte om mina blommor.
Framkallade också kort, sist jag gjorde det var från valborg, så jag får en hel del kort att sätta i album, tror nästan det kvar kring 300bilder jag framkallade. Få hoppas dom kommer imorgon eller på fredag.
Just innan middag for vi hem och då såg jag att min bok jag beställt hade kommit. =)
Sen på kvällen blev det soffläge med Idol och True Blood.

Imåndags så var jag hos doktorn. Röntgen bilderna visade att jag hade kvar mycket av lunginflammationen. Men eftersom jag hade dåliga levervärden så blir det inge mer antibiotika för mig. Doktorn tyckte som jag att pulsen var lite för hög, men det kunde bero på att kroppen blivit utsatt för så mycket och att jag fortfarande har en lunginflammation. Det var bara att avvakta med pulsen, men skulle den bli högre och hjärtat skulle börja slå i otakt igen så skulle jag komma in.

Imorgon kommer Linda =)



Idag blir det en favorit i repris ! Gott gott !




Underbar ! Finns det någon sötare?




På fredag blir det nog film och mys ! Längtar !
Go-middag och efterrätt blir det nog med =)




.................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0