LÖRDAG !

LÖRDAG IDAG OCH JAG BEFINNER MIG I ÖRE ! Har sovit här.

Igår på morgonen for jag in på sjukhuset, akuten. Har haft så ont i sidan/lungan sen i onsdags.
Sen på eftermiddagen/kvällen blev det middagsmys och filmmys med Maria och Elisabeth.
Vi såg "Dumpa honom" och "The Uninvited", dom var riktigt bra. =)

Elisabeth och Maria ( sommaren 2008 )




Fick träffa min älskade syster igår också ! LOVE !
Och idag fyller bustrollet Filip år, GRATTIS !




Idag är det en seg dag. Orkar abolut inget... Orkar knappt med mig själv idag känner jag !
Vill bli mig själv igen ! NU !
Har ej ork att gå ut och gå med Mira, leka med henne.. Tur att jag har mamma och pappa !
Längtar verkligen tills orken kommer tillbaka, så man kan börja leva som vanligt igen.




................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0