Lördag !

HELT SJUKT hur fort veckorna går, det är nästan skrämmande. Herregud, man är sjukskriven, då tror man ju att veckorna ska gå hur sakta som helst, men det går verkligen super fort.

Igår var jag hos örondoktorn, det gick super, behöver inte komma dit nå mer.
Sen grillade vi här hemma, Fredrik, Carima och Tomas joinade oss. Sen vid 20tiden for dom, och då kom Emma och Grunka förbi. Vi såg "Brokeback Mountain" (med mycke protest från killarna) sen blev det sängen, var grymt trött.

Idag har jag spelat Sims 3 med Carima och Maria, eller jag har legat i sängen brevid och vilat när dom har spelat =) Och nu ska vi iväg till Peters föräldrar och äta middag.

Ska iväg och röntga mig på måndag, känns bra, ska bli spännande/intressant att få veta hur lungan nu ser ut.

Fick ett mail från cdon, en av böckerna är påväg, jippi, då har jag nåt att läsa i veckan =)

Har mått lite halv sådär idag, pulsen tycker jag är konstigt, men hoppas det ordnar till sig och blir bättre snart. Känns som hjärtat slår jätte hårt så det gör ont i bröstkorgen. Hmm..

Dags att börja bege sig mot middagen, ska bli gott med mat, är super hungrig.
På återseende !




.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0