MÅNDAG !

KÄNNER MIG NÄSTAN STRESSAD ÖVER ATT VECKORNA GÅR SÅ FÖRBANNAT FORT . Snart är det tänkt att jag ska vara pigg och kry och vara tillbaka på jobbet. Ska bli intressant att se hur det kommer att gå.

Jag har börjat drömma så grymt mkt på natten, eller mer mot morgonkvisten, drömmer så verkliga drömmer hela tiden. Det är nästan otäckt.
Och trött är jag hela tiden !!

Helgen har varit HELT underbar ! Älskar verkligen att umgås med familjen. Mysa och se film. Äta gott. Underbart! 



Längtar Längtar Längtar ! Hoppas Hoppas Hoppas !


Älskar
min nya polotröja, den är så härligt.



Dags att gå ut och hämta posten, hoppas på någon rolig post.



......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0