SÖNDAG

SÖNDAG idag och jag har inte mått riktigt bra i går / idag. Vill inte påstå att man sovit mycket i natt.
Har haft alldelses för hög puls hela natten och dagen, känt mig halvfebrig också. Går ej att få nån ro i kroppen.
Tur man ska till doktorn imorgon.


Igår var det 2års kalas med gofika .



Födelsedagskillen blåser ut ljusen .




Åt god mat i öre efter kalaset. Sen blev det maskerad i Hörnefors.
Mycket trevligt, stannade dock inte så länge eftersom jag ej mådde riktigt bra. Körde hem till Öre och sov där, tycker inte om att vara hemma själv när man känner sig sjuk. ( Eftersom jag blev så himla sjuk nyss, och fortfarande har kvar det i kroppen )





Bäst utklädda kille och tjej .
Po och Cilla =)






Idag blir det soffläge hela dagen och kvällen , är helt slut och orkeslös, tänkte se några true blood avsnitt och "kommisarien och havet" ikväll kl 21 på 4an, verkar vara bra, många kändisar är med.
Om jag har tur så gör Peter inbakad fläskfilé till middag, skulle vara riktigt gott.




..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0