TORSDAG !

SOLEN SKINER IDAG och självklart blåser det. Blir så less på att det ska måsta blåsa jämt !
Har aboslut inga planer alls för dagen, förutom att läsa min bok och min tidning som jag köpte igår.

Känner mig mest bara trött idag, sover dåligt, dröjer alltid super länge innan jag somnar på kvällarna och på morgonen vaknar jag jätte tidigt och kan inte somna om ordentligt, men ligger ändå i sängen till 10-11 och när jag kliver upp känner jag mig som en zombie.

Igår spenderade jag min förmiddag i Öre med mamma och Mira.
Sen bjöd mamma på choritzo-stroganoff, (vet ej om det är rättstavat) det var riktigt gott faktiskt.
Sen på kvällen blev det Idol och True Blood, har verkligen fastnat för den serien.

Längtar tills helgen !!!!!!!!!!


Idag ska min gourme kock göra hemmagjorda köttbullar och stuvade makaroner till middag, längtar, ska bli så gott. =)
Och imorgon blir det kanske inbakad fläskfilé, mums !

De flesta av mina blommor har jag tagit hem till mamma, dom mådde inge vidare, så nu får mamma ta hand om dom ett tag så dom börjar må bra igen =) Ser grymt tomt ut i fönstrerna , men bättre de än halvdöa blommor i fönstrerna .

Ne, nu ska jag gå och kolla om man fått någon rolig post i brevlådan.




......................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0