TRIST UTE !

DET ÄR TRIST VÄDER UTE IDAG ! Idag blir det inte mycket, har grymt ont i ryggen och känner mig enbart trött och less..
Igår så for jag till Nordmaling och hämtade mitt Ellos paket, allt passade, alltid kul med lite nya grejer i gargeroben.
Sen på kvällen var det födelsedagsfika hos PO, gott gott.

Har väntat på att få ett brev hela veckan, men fick det inte idag heller =/ Blir så less. Så måste ringa till lung-avdelningen och höra om jag ska dit imorgon eller inte.. dom verkar ha väldigt svårt för att skicka kallelser.. Fick ingen förra veckan heller så fick ringa dit då också för att få veta tid när jag skulle va där.. Störande ! Dom säger varje gång att jag ska få kallelse hem om dag och tid, men jag får aldrig någon...

Det verkar ska bli en maskerad-fest här framöver, spännande, har hittat en sida på internet (eksons.se) som har mycket grejer, antingen polis, flygvärdinna eller nunna, va tycker ni?

Har varit duktig och läst ut boken som jag fick låna av Emma. Förslag på någon bra bok man kan läsa?
Är väldigt dålig på läsa böcker egentligen, tappar fort intressed, men jenna jameson och Mötley Crüe böckerna har gått super bra att läsa, har till och med läst ut dom rätt så fort. Brukar annars ha svårt att läsa ut böcker.

Ne, nu kurrar magen.



...................

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka roliga kläder det fanns :) Måste nog försöka komma på något jag kan klä ut mig till också!

2009-09-04 @ 09:43:23
URL: http://emmathysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0