LÅNG TISDAG !

IDAG HAR JAG HAFT LÅNGDAG, 8.45-19.15 ! Förmiddagen gick bra, men dom sista timmarna var riktigt riktigt dryga ! Min kropp verkar falla samman totalt, har ont överallt, rygg, nacke, axlar, svårt att tro att man inte ens fyllt 23år ännu. Känner mig som en gammal tant, ont överallt !!
Varit väldigt fint väder idag, hann med en skön promenad på lunchen.

Nu är jag klar på tradera, fick faktiskt sålt 6 av 9 plagg, så jag är hel nöjd.

Snart maj, helt sjukt, tiden går verkligen fort. Och snart semester, så skönt !
Känner på mig att sommaren kommer bli underbar !

Imorgon har jag kortdag, slutar kl 13.  Hade tänkt göra lite pajer, alltid bra att ha.
Sen ska jag försöka hinna med en promenad om det är fint väder !

Dags att hänga tvätt. Sen ska jag sova, har ny bäddat sängen, så kommer nog att sova som en prinsessa !




....................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0