LÖRDAG!

HADE EN MYSIG KVÄLL MED ÄLSKADE ELIN IGÅR. Åt dock alldeles för mycket choklad, men god var den =)

Hatar mina långa fredagar på jobbet, 8.45-19.15, man brukar va alldeles död i huvudet efteråt. Men igår gick det som en dans på rosor, en riktigt bra fredag helt enkelt. Utan huvudvärk till och med =)

Jag har ju börjat gå till sjukgymnasten nu, ska gå regelbundet, så hoppas att huvudvärken ger med sig eller försvinner helt. För då beror den troligtvis på att man är spänd i axlar/nacke.

Ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning för jobb, jobbar 11-15 idag, mycket skönt jobbpass måste jag säga =) Man får sovmorgon också hinner man hem innan middagen. =)

Jag & Elin, på studenten.




...............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0