MÅNDAG

HELGEN HAR GÅTT RUSKIGT FORT, MEN UNDERBAR HAR DEN VARIT!
I fredags blev det tvhäng med Tomas & Carima.
På lördagen agerade jag chaufför på förmiddagen, sen blev det god middag & dryck med Vicky & Frida på allstar, en super trevlig kväll. Träffade Elin ute i vimlet också =)
Blev en tidig morgon på söndagen, tog mig en promenad till Öre. (blåste som tusan, höll på frysa ihjäl) Sen for jag & pappa på hundkurs med Mira. På eftermiddagen/kvällen var vi bjudna på mycket god middag & efterätt hos Tomas & Carima.

Blev promenad på förmiddagen idag med Mira & mamma. Sen hade jag tid hos sjukgymnasten, känns mycket bättre i nacke/axlar nu faktiskt!
Har eftermiddagsvecka så har jobbat till kl 19 ikväll.

Imorgon har jag min lediga dag, planerna är ett tandläkarbesök, efter det blir det Öre, Maria, Filip & Sussie med barn kommer dit, längtar!!



.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0