TORSDAG !

HAR ONT I HUVUDET !! BLIR TOKIG SNART ! Jag har gått från att nästan aldrig ha huvudvärk till att ha det jämt! Förstår inte varför! Blir nästan orolig att det ska vara något allvarligt.

Idag är det brors födelsedag! Kunde inte komma på hans födelsedagsfika ikväll eftersom jag jobbat, men han var gullig och skickade med Peter en stor smörgåstårtbit, tänkte ta med den som matlåda imorgon! Mums!

Känns riktigt konstigt med fredag redan imorgon, veckan har verkligen gått fort!
Imorgon jobbar jag långdag, 8.45-19.15.. =/

Nu ska jag, som vanligt, försöka sova bort min huvudvärk!
Godnatt på er!


.......................

Kommentarer
Postat av: Emma

Du gnisslar inte tänder då? Eller biter ihop hårt omedvetet? Kan ju vara en orsak till huvudvärk...

2010-04-08 @ 22:12:25
URL: http://-
Postat av: Vickan

Eller så kan det vara att du är spänd i axlar och nacke - De kan du få rejäl huvudvärk av. Prova gå på massage ett par gånger, eller be Frida. Hon har ju gått kurs :) Kram!

2010-04-09 @ 12:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0