ONSDAG !

IDAG hade vi egentligen tänkt att fara vidare till Koh Samet, men Peter är halvsjuk så vi blir kvar här i Pattaya i alla fall ett dygn till.

Igår låg vi på stranden ett tag, sen for killarna iväg och körde go-kart och till middag åt vi italienskt. Sen tog vi det bara lugnt med en sällskapsresan filmkväll, mycket mysigt =)

Idag blir det bara lugna puckar, jag skulle vilja iväg och shoppa lite men eftersom Peter inte är pigg vill han helst bara stanna hemma. Och jag vågar inte fara iväg själv heller, för då hittar jag nog inte tillbaka, är grymt mycket vägar hit och dit här, mitt lokalsinne här är inte det bästa om man säger så.

Är fortfarande på jakt efter denna förbannade nyårsklänning, börjar få panik snart eftersom jag inte hittar någon. Har väldigt svårt att hitta något som faller mig i smaken. Men men, jakten fortsätter =)



..............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0