HUR SKA DETTA GÅ??!

ÄR SÅ TRÖTT ,SÅ TRÖTT.. HUR SKA DETTA GÅ? Det måste ju vara något fel på mig, det kan ju inte vara mänskligt att vara såhär jäkla trött.. hela tiden. Man kanske skulle ha gjort som björnarna och gått i ide.

Blev aldrig att vi såg Beck igår, så det får bli till helgen istället !

Sitter nu och äter frukost och ska strax fara på städet.

Är så äckligt less på mitt hår just nu, mest på luggen ! Ångrar verkligen att jag klippte den, varför gjorde jag något så dumt?? Känns som man har Bad Hair Day varje dag, såg att det fanns såna mössor att köpa, kanske skulle ha köpte en sån.


........................


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker du är jättefin i den! Du vägrar ju bara försöka bli vän med den. Ge den en chans! :)

2010-02-11 @ 08:33:34
Postat av: Anonym

Jag tycker att du var fin i lugg. Men variera lite och sätt upp den på olika sätt, så kanske den inte känns "i vägen".. Är kul med lite variation ibland. Vad ska ni göra i helgen?

2010-02-11 @ 17:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0