KVÄLL!

ORKADE INTE MED NÅGON STÄDNING IKVÄLL.. OCH INTE BLEV DET HOUSE HELLER! Peter sitter och ser på Skidskytte stafett.

Kommer att vara ledig från Ica v10, underbart, hoppas bara det blir varmare ute! Maria ska också vara ledig, så mysigt vi ska ha det !

Höll på frysa fingarna/händerna av mig när jag for hem från Öre, ratten är så iskall så det går knappt att hålla i den.. och med mina klumpiga vantar så blir det halv svårt att växla.. Fingrarna/händerna var alldeles röda när jag kom hem! Kanske måste köpa mig en rattmuff =)

Känner på morgonen när jag vaknar att jag antingen drömt eller vaknat under natten för att jag har ont i sidan/lungan & svårare att andas. Men vet inte om det är drömmar eller om det är på riktigt.
Men känner nu idag när jag vill nysa att jag hejdar nysingen eftersom det gör ont i lungan. Har inte haft ont på jätte länge, varför ska jag börja få ont nu igen för?

Har mest bara suttit och läst ikväll... man blir mest bara förbannad/upprörd..
Josef jävla Fritzl, vilken störd jävel, svårt att smälta att det ska finnas så himla sjuka människor som kan göra nåt sådant hemskt mot sitt egna barn.. Ne, huvva!!




Nu blir det att städa undan, sen sängen! Ska bli skönt att sova!
Har sovmorgon imorgon, börjar inte förns kl 13 !



......................



Kommentarer
Postat av: Vickan

Men Malin, du måste ju fara och kolla upp lungan! Rattmuff är en bra investering, är kanonbra att ha. Matte tycker dock att det är det fulaste som finns.. Haha!

Kram!

2010-02-24 @ 16:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0