LEDIGA TISDAG !

HAR VARIT LEDIG IDAG OCH JAG TYCKER JAG HAR HUNNIT MED EN HEL DEL GREJER.
Sov i Öre i natt eftersom Peter är i Skellefteå och jobbar.
Ringde till vetrinären i morse eftersom Mira har börjat spy nu igen, tydligen kunde det vara magkatarr eller nåt liknanden, blir det värre så måste jag komma dit.
Jag och Mira tog oss en promenad imorse och fy tusan så kallt det var!

Sen blev det en sväng till Nordmaling, har varit hos sjukgymnasten, skoaffären och på Ica.
Blev att jag köpte mig ett par kängor, så nu hoppas jag att jag slipper frysa om fötterna.

Va ute på en promenad efter lunch med Mira med dom nya skorna och det kändes bara bra =) Inga kalla fötter eller skavsår ännu i alla fall =)

Misstänkt-tidningen hade kommit idag, så nu har jag lite läsning till ikväll =)
Hade tänkt hinna dammsuga, torka golven och dammtorka ikväll också. Jag får försöka hinna färdigt innan House börjar kl 21.

Jag och mamma åt en jätte god lunch i dag, ost och broccolisoppa med jätte gott ciabatta bröd och pålägg till!

Är sugen på sälja klänningen, så det är bara att säga till sen Anette när du är redo att prova den=)


Nu blir det middag!!



.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0