ONSDAG KVÄLL !

KÄNNER MIG ALLMÄNT LESS OCH TRÖTT OCH PÅ DÅLIGT HUMÖR IKVÄLL !
Slutade kl 13 idag, lunchade i Öre sen blev det skogspromenad med Mira. Sen agerade jag personlig chafför åt mamma, för det fick jag 2 fina blommor av mamma. Tack tack !

Imorgon blir det jobb på Ica och på städet, sen blir det nog stan för hela slanten, middag med underbara Carro =) sen om jag hinner, handling med mamma och pappa. (vill verkligen hinna)

Sen är det äntligen underbara fredag, jobbar till kl 13 sen har jag helg ! På fredag blir det semlor för hela slanten, mums !

Ne, nu ska jag sätta mig i soffan och sura..
Lika bra att ta en tidig kväll, så humöret är bättre imorgon !



....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0