SÖNDAGSMYS !

BLEV PROPPMÄTT IDAG IGEN, MATEN VAR LIKA GOD SOM IGÅR !
Ikväll har vi filmkväll, vi har sett flickan, svenskt drama, inte så sevärd, hände inte speciellt mycket.
Nu ser vi Taking Of Pelham 1 2 3, har inte så mycket att säga om filmen ännu, men jag gillar ju Denzel Washington och John Travolta =)

Är i behov av nya skor, sitter på internet och kollar runt, hatar verkligen att man ska ha så stora fötter !!
Finns inga fina skor i min storlek, inte på internet i alla fall.. Måste ta en dag på stan och kolla runt !

Söndagsångest ! Jag gillar inte tanken att det är måndag imorgon, helgen har gått alldeles för fort.

Datorn går sakta som bara den, så nu lägger jag ner det här !
Imorgon väntar en lång dag på jobbet.



.......................

Kommentarer
Postat av: Anette

Om du funderar på sälja klänningen kanske ja är en eventuell köpare?:) Låt mig bara kläcka ur ungen så kan ja prova den=)

2010-02-22 @ 17:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0