STÄDA, STÄDA STÄDA !

ÄR LEDIG IDAG, HADE TÄNKT ATT GE MIG IN PÅ EN STORSTÄDNING. Får se hur det går, brukar gå bra i början, sen mitt i alltihopa har man blivit så uttråkad så man inte orkar fortsätta. Men jag har hela dagen och kvällen på mig, så borde kunde fixa en storstädning.

Jag ska tvätta, torka skåp, kylskåpet, spisen/ugnen, dammsuga, dammtorka, ta golven, listerna, lysknapparna.... Ursch, hör ni vad tråkigt det låter?
Lyssna på musik är ett måste ! Går alltid lättare att städa då =)

HM shop online, helt kasst !! Beställde grejer i aug/sept, och har inte fått alla grejer ännu, första grejerna kom i okt/nov tror jag. Väntar fortfarande på ett par byxor och en tröja, men nu är tröjan tydligen slutsåld !! Nu står det att byxorna ska komma i slutet på februari. Jag tycker inte man ska behöva vänta över ett halvår på grejerna!

Vad ska jag göra??! Har så ont i nacke och axlar, så vet snart inte vart jag ska ta vägen !! Eftersom man har ont så blir att man går runt och spänner sig ännu mer.  INTE BRA !!

Dags att sätta igång då !



BILD: Google.se




.........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0