STÄDAT OCH KLART !

GUD VAD DUKTIG JAG VARIT IDAG ! Jag har städat, städat och städat och vikt flera ton tvätt känns det som..
Tog en paus efter lunch och for till Öre. Tur var väl det, för mitt paket från nelly.com hade kommit =) (beställde det igår, så ruskigt snabb leverans) Och i måndags fick jag min jacka från lindex =)
Var ute på en super härlig promenad med Mira, gick efter ett skoterspår så Mira fick springa lös.

Tittade i mammas hemmets journal och hittade ett recept på en tårta som jag blev himla sugen på att göra, en kärlekstårta med hallonmousse, den ser ruskigt god ut, funderar på att göra den i helgen.

Imorgon känner jag på mig att det kommer bli en dryg dag, i alla fall en lång dag. Jobbar på städet på morgonen, sen jobb på Ica till kl 19 och efter det så har vi en kurs på jobbet, så man kommer säkert inte att vara hemma förns 21-22tiden.

Peter är och fixar med sin bil, jag hoppas han kommer hem snart så vi kan se den nya Beck-filmen.



BILD: Google.se




......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0