=)

HAR VARIT OCH HÄMTAT MITT PAKET FRÅN ELLOS IKVÄLL =) Det innehöll nya kuddar till soffan, nya sköna filtar, en steghylla och några ljuslyktor =)

Peter var snäll idag och gjorde en supergod middag, hemmagjorda hamburgare med stekt bakpotatis ! Mycket gott !
Har varit i Öre ikväll och gått långpromenad med Mira i mörkret.


Blir störd på radion, är alltid bara massa skit låtar när jag lyssnar när jag kör bil. Men när jag ska parkera och stänga av bilen börjar en jätte bra låt och när jag startar bilen slutar en jätte bra låt... Och min cd-spelare i bilen funkar inte heller...

Nu lite bilder =) Sen ska jag sova, är så trött !

















.......................

Kommentarer
Postat av: Elin

Blev hur snyggt som helst :P

2010-01-18 @ 23:29:28
URL: http://skandalen.webblogg.se/
Postat av: Vickan

Va fint de blev! :)

2010-01-19 @ 15:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0