FREDAG !

JAG ÄR TRÖTT TRÖTT TRÖTT... STÄLLDE KLOCKAN PÅ 06.40, MEN TOG MIG INTE UPP FÖRNS 07.10... Förstår inte varför det ska vara så svårt att öppna ögonen och kliva upp.. Tur att jag inte börjar förns 11 imorgon så man får sova ut lite.
Idag blir det en långdag, 8.45-19.15, hopppas jag slipper huvudvärken idag... Hade sprängande ont i huvudet igår, kände mig spyig för att jag hade så ont. Alvedon/ipren hjälpte inte. Men efter ett tag lugnade det ner sig lite, som tur var, men huvudvärken höll i sig ända till kvällen..

Peter opererade sina ögon igår, så nu behöver han inte glasögon längre =) Skulle ha gjort en sån där operation jag med, men man är alldeles för feg.

Idag kommer Ikea grejerna, hmm, undrar om man lyckas sätta ihop det själv, är riktigt kass på sånt..
Väntar på Ellos-paketet också, men sökte på det på posten och det var försenat. =/

Ne, nu är det dags för att göra sig redo för jobb!


............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0