LEDIG DAG !

VARIT LEDIG IDAG, MYCKET SKÖNT.
Känns som jag varit duktig idag. Jag har bytt gardiner, dammtorkat, tagit bort julgranen, handlat, varit ute på två promenader i detta kalla väder, så idag är jag uppe i 11550steg =)

Imorgon efter jobben ska jag städa hade jag tänkt, dammsuga och torka golven. Det skulle verkligen behövas ! Byta i sängen kanske jag ska göra också, är så himla skönt att sova i en nybäddad säng =)

Sitter och ser nya avsnitt av 2 1/2 män, håller på skratta ihjäl mig=)

 

Fan, är i stort behov av en nackmassage, orkar snart inte hålla huvudet uppe, tror vi har massage på jobbet nästa vecka =)

 

Ne, nu ska jag se vidare på 2 1/2 män =)

 

 

..................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0