LEDIG TISDAG !

HAR VARIT LEDIG IDAG, SÅ IMORSE TOG JAG SOVMORGON, MYCKET HÄRLIGT. DET BEHÖVDES ! Har varit i Öre idag och åkt lite längdskidor, det var superhärligt.
Sen har Mira fått sig en makeover (om man kan säga så) vi har klippt hennes naglar, rengjort öronen och kammat henne, hon låg på rygg och tyckte det var super skönt att bli kammad =)

Nu ikväll har jag bytt sängkläder, tvättat, vikt tvätt och varit ute och gått en skön promenad ! Nu ser jag på Mästarnas mästare och ska strax göra lite kvällsfika.

Har börjar blåsa mycket ute nu, får väl se om det blir storm imorgon eller, verkar då som det, så mycket som det blåser nu.

 

Ne, nu håller jag på hungra ihjäl !

 

 

..............................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0