LÖRDAG.

KÄNNER MIG TRÖTT OCH SEG IDAG ! FRYSER GÖR JAG OCKSÅ..

Igår hade vi middagsgäster, mina föräldrar och Peter föräldrar, en trevlig kväll.
Vi bjöd på Oxfile och klyftpotatis, efterrätten var en chokladmoussetårta med kladdkaksbotten. Efterrätten var sådär, blir då inte att göra den fler gånger, den var alldeles för mastig.

Inte har jag fått några förstoringar än heller =/ Kommer väl på måndag eller tisdag. Och möblerna är påväg, jippi jippi =)

Hmm, känns inte riktigt som min dag idag. Känner mig så slapp och slö..........
Peter är ute och kör sin nyinköpta skoter, och jag fick inte följa med, tråkigt.

Ne, dags att göra lite nytta.
Känns tusen gånger lättare att göra saker när man lyssnar på musik, sjukt ändå, det känns inte alls lika jobbigt/drygt att städa om man lyssnar på musik samtidigt.
Så nu blir det musik så jag orkar städa undan här hemma =)



.......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0