LÖRDAGSMYS !

IDAG VID LUNCH SÅ FOR JAG TILL ÖRE OCH HÄLSADE PÅ! Sen blev det en lång och skön promenad med Vicky.

Var ute på en promenad med Carima igår, en skogspromenad, gud så vi plumsade i snön, trodde där ett tag att vi hade gått vilse, men tillslut kom vi ut på vägen =)
Igår var vi hos Peters föräldrar och åt middag, blev 3rätters, mycket gott. Sen såg vi Bonde Söker Fru och efter det Olycksfågeln, ska nu kl 21 se andra delen.

Har hittat en del möbler och annat fint som jag vill köpa =)

Idag lagade jag inbakad fläskfilé med halloumi, sallad och färska championer. Gott Gott ! Nu sitter jag och äter god choklad och Cheese rings =)
Har varit duktig och rensat min och Peters garderob idag. Så nu ser det fint och städat ut !

Nu ska jag ta och ladda inför andra delen Olycksfågeln.




.........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0