ONSDAG !

SLUTADE KL 13 IDAG, MYCKET SKÖNT. Hade tid hos optikern 13.30 och synen hade förändrats, hade fått brytningsfel på ena ögat, så kan nog vara därför jag haft sån himla huvudvärk.. Så nu hoppas jag huvudvärken försvinner när jag får dom nya glasögonen.

Igår var det inte min dag, känns som allt var emot mig ! Bildörren krånglade, tappade ut mjölken, kände mig allmänt stressad och hade huvudärk !!! Ne, igår ville man bara lägga sig i sängen och dra täcket över huvudet..

Go-Elin är här, nu väntar vi på att Peter ska göra fläskfilé & choritzo gryta + ris, mums mums ! Tur han är duktig på laga mat =)

Längtar till lördag, ska fara och spaa på iksu med Maria, Maria, Elisabeth och Julia.
Sen på söndag blir det att jobba för Therese, sen är jag ledig två helger i rad, najs =)




..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0