VÄLKOMMEN 2010 .

GÅRDAGEN VAR HELT HELT UNDERBAR ! TUSEN TACK TILL ANNA OCH ERIK FÖR EN TREVLIG KVÄLL.




Förätten var en hummer-toast .
Huvudrätten var heltstekt oxfile med potatisgratäng .
Efterrätten var en passionsfrukt och hallon pannacotta .

Maten var en klass för sig, super gott var det !

Min älskling !



Maria och jag !









Nu hoppas jag detta år bjuder på många roliga och underbara stunder ! Hoppas på mer tur, det tycker jag att jag förtjänar !

Hade tänkt fara och hälsa på i Öre idag, men snön vräker ned och bilen är helt översnöad, så jag stannar hemma idag, annars lär man väl köra fast.
Ska snart ut på en promenad med Carima sen blir det middag hos Peters föräldrar, gott gott.
Ikväll går Camilla Läckbergs Olycksfågeln på tv, hoppas den är sevärd och bättre än den som gick förra helgen.

Dags att göra sig iordning.
God fortsättning på er !



...................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0