I DRÖMMARNAS VÄRD !!

HELT sinnessjukt hur mycket konstigt jag drömt inatt/morse !! Och jag kommer typ ihåg allt också.. Också när man vaknar har man såna svårigheter med att veta om sakerna hänt eller ej eller om det bara varit en dröm..

Imorse drömde jag att jag + ett gäng till (jobbresa tror jag) var lååångt ute i skogen för att titta på Kronfågel-fabriken som var byggd upp efter ett berg, super snyggt.
Peter ringde mig och sa att dom sagt på nyheterna att dom varnade för mycket varg där vi var, så han rådde mig till att stanna inomhus..
Men jag & några till var så nyfiken på fabriken så vi skulle ta oss en promenad förbi den, och då skulle man måste gå en stig i skogen för att komma upp dit. Och helt plötsligt dyker det upp en flock stora vargar (som varulvarna i Twilight) Vi springer för livet och jag känner hur en varg typ flåsar mig i nacken och just då ringer väckarklockan =)
Jag hade värsta pulsen när jag vaknade!
Och det är bara en bråkdel av allt sjukt jag drömt inatt...

Nu ska jag laga mat, mat, mat & maaat !!


....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0