REGNIGA SÖNDAG !!

HAR spenderat hela dagen i Öre. Det har dock varit regnigt och tråkigt väder hela dagen så vi har roat oss med att spela spel & kortsspel.
Det sprack upp på eftermiddagen så då tog jag, Maria & Bettan oss en långpromenad, grymt härligt !
Sen åt vi supergod (som vanligt) middag i Öre.

Efter middagen blev det en liten kort promenad. Sen har vi sett film, en svensk, I skuggan av värme, jag tyckte den var bra! Nu ser Peter Wolfman, men den har jag redan sett och jag är inte sugen på se den igen.
Vad ska jag hitta på?? Jag är inte alls trött och känner att jag skulle kunna storstäda huset, men tror jag ska lägga mig och läsa lite kanske !

Hoppas på roligare väder imorgon !!




.........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0