GALEN!

BLIR GALEN!! Har försökt lägga upp bilder sen igår, men det går inte! Skit sida!

Igår for jag, Peter, Maria, Tobbe & Filip på skoterutflykt. Vädret var helt helt underbart! Vi grillade hamburgare och parisare och hade det allmänt mysigt.
Sen kom familjen Gullehag/Tjärnström och vi grillade, mycket gott och trevligt!

Hade så grymt ont i magen och mådde illa när jag skulle gå och lägga mig, snacka om att ha ätit på tok för mycket!

Nu blir det att fara på allmänlydnad-kurs med Mira. (som tyvärr har börjat löpa JUST idag... )
Ikväll blir det filmmys, tror vi ska se "Luftslottet som Sprängdes".

Är ju ledig nu till veckan (förutom städet måndag och torsdag), känns otroligt skönt,jag hoppas på fint väder!



..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0