KORTDAG !

IDAG HAR JAG JOBBAT KORTDAG, MYCKET SKÖNT.
Har ganska nyss kommit hem till Norrbyn, har inte varit här sen i måndags. Peter har varit i Skellefteå igen och jobbat mån-ons så jag har sovit i Öre.

Ska ha middags gäster i helgen och jag har äntligen kommit på vad jag ska bjuda på!
På fredag när tjejerna kommer blir det Kycklingcannelloni på italienska och till efterätt en fruktsallad med vit chokladsås! Jag hoppas på succé!
På lördag blir det att för första gången i år att tända grillen, blir att grilla rostbiff och fläskfilé tror jag & potatisgratäng till det. Efterrätten gjorde jag idag, en fryst hallon-cheesecake!

Jag hoppas vi hinner se "Luftslottet som sprängdes" ikväll. Peter är och skottar så jag hoppas han är färdig snart!

Imorgon kanske jag får finbesök av Vicky & Anna, ska bli himla trevligt!
Såg att Sveriges sämsta bilförare börjar imorgon och det går ju bara inte att missa =)



..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0