LÖRDAG!

JOBBADE KORTDAG IGÅR, MYCKET SKÖNT. Mamma bjöd på lunch och jag på efterrätt.
Efter lunchen blev det promenad och lek med Mira, som jag ångrade direkt efter hon i princip knockade mig till backen. Jag rullar/kastar snöklumpar efter vägen som hon försöker att fånga och när jag böjer mig ner för att ta upp en ny snöklump så springer hon rakt in i mitt öga/ögonbryn! Gjorde grymt jävla ont!
Var beredd på världens blåöga, men till min förvånad så är bara ögonbrynet lite svullet och rött.

Blev grillning till middag med Emma och Grunka, en mycket trevlig kväll.. Min potatisgratäng blev misslyckat och älgköttet segt som bara den, men tur att vi grillade fläskfilé också. =) Emma bjöd på en jätte god efterrätt! Sen spöade jag alla i bluff =)

Nu ska jag ge mig ut på en promenad...
Inga planer för middag eller kvällen ännu, känner att jag vill göra något, vill klä upp mig..




.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0