SCARFACE!

EFTER MIDDAGEN FICK JAG ONT I MAGEN IGEN OCH DET HÅLLER I SIG ÄN =/ Hoppas hoppas det inte blir sämre!
Ska jobba på städet imorgon, sen ska jag mysa i Öre med syster , Filip och mamma.

Idag har jag hjälpt mamma att vara barnvakt åt Filip, en rolig dag, men jag kan erkänna att nu är jag less och trött.. Väldigt less i huvudet. (vaknade med huvudvärk i morse och det har inte gjort saken bättre) Så ikväll blir det en tidig kväll..

Blev glatt överraskad i morse när jag for till Öre, jag var beredd på att det skulle vara snor-halt ute, men det var ju helt ok väglag.

Känner mig som scarface, Mira har klöst mig över munnen/läppen idag.. =/









..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0