SNÖ SNÖ SNÖ!!

DEPPIGT IDAG ATT DET SNÖAT HELA LÅNGA DAGEN.. MAN HADE JU HUNNIT FÅ LITE VÅR KÄNSLA, MEN NU ÄR DEN BORTA! =/
Tycker jag varit duktig idag.. Gick en snabbpromenad med Mira i morse, efter jobbet blev det tvättning, dammtorkning, dammsugning och torkning av golv. Och nu har jag nyss kommit in efter en skön promenad.

Peter gjorde (som vanligt) en super god middag, hemmagjorda hamburgare! Tur att jag har en alldeles egen kock här hemma annars hade det blivit makaroner och falukorv varje dag!
Och imorgon, då ska vi grilla, mums! Hoppas på snö fritt väder imorgon!

Snart blir det god fika och Criminal Minds, som jag nu har missat i två veckor =/




........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0