SÖNDAG !

REDAN SÖNDAG, HELT SJUKT VAD FORT DENNA VECKA HAR GÅTT !

Igår på dagen blev det jobb, dagen gick rätt så fort.
Sen bjöd Peter på en super god middag, whiskey marinerad fläskfile, en succé !
Sen var det filmmys och deep talk med Maria, en jätte mysig kväll. Vi såg filmen "Allt för min syster", som jag kan rekommendera, en snyftar film!

I fredags så spenderade jag dagen i Öre, blev promenad med syster & mamma och sen fick vi finbesök av Sussie med barn. På kvällen blev det film med Tomas och Carima.

Får se vad som händer och sker idag, jag ska i alla fall ut på en promenad, hoppas jag får med mig Peter. Är så tråkigt att gå själv !


.........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0