SÖNDAGS SOL !

SOLEN SKINER, UNDERBART! Ska snart fara till Öre och mysa ute i solen där, sen blir det Allmänlydnadkurs med Mira.

Igår var jag duktig och gick hela vägen till Öre, gick hur bra som helst, så nu ska jag börja med det igen och göra det regelbundet. Fast inte idag igen, för jag fick en del skavsår igår =/

Peter gjorde en jätte god pasta igår, bacon & kyckling pasta, den var dock lite stark för min del..
Kvällen blev en riktig mysig filmkväll, vi såg 3 filmer.


Äntligen Midsommar - En rätt så bra film, dock lite tragisk mot slutet.
Jag kunde inte annat än längta till midsommar och sommar, till öl, jordgubbar, sill-lunch m.m

Trubbel i Paradiset - Rolig film, skrattade en hel del.
Helt klart sevärd.

Funny People - En lååång film, alldeles för lång och långtråkig.
En del roliga stunder, men inte allt för många.


Ut i det fina vädret!



.................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0