TORSDAG !

IDAG SKA JAG FASEN TA LÅNGKALSONGER PÅ MIG, det är så grymt kallt inne på jobbet. Har frusit som en hund hela veckan!
Torsdag idag, jobbar bara till kl 13, skönt! Men dom 4timmarna kommer nog kännas som en evighet, brukar vara så himla långtråkigt på jobbet på torsdagar!

Nu har jag bestämt mig vad jag ska beställa från nelly =) Klänningen som jag föll för finns tyvärr inte kvar längre, men jag har hittat mycke annat fint =)

Snart är min 10dagar i sträck vecka över, skönt !!!
Och snart har man semester också, underbart !

Finns det något bättre än sommar? Tror fasen inte det !
Sommaren bjuder alltid på så mycket roligt !



..............................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0