SÖNDAG!

HELGEN har verkligen varit underbar. Fick besök av fina Vicky på fredagen, vi åt gott och snackade långt in på småtimmarna, sen på lördag åt vi en god frukost ihop.
På lördag blev det pizza och spel med brudarna. Det var längesen jag skrattade så mycket, en helt underbar kväll som också höll på långt in på småtimmarna. 
Idag har jag hängt i Öre, vi har plockat blåbär och Mira har badat, gjorde plankstek till middag och nu blir det Poirot och chips!
 
Så efter en kanonhelg är jag grymt trött & less, ont i ryggen efter några timmars plockande av blåbär och en hemskt huvudvärk av all sömnbrist. I natt kommer jag nog att sova som en gud. 
 
1 vecka semester kvar och jag ska njuuuta !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0