VINTERTID .

KAN inte sova, känns som jag legat flera timmar och bara väntat på att Alrik eller Peter ska vakna också, men till slut så vaknade Alrik vaknat och gör mig nu sällskap. Vi har ätit frukost och ska snart lägga oss i sängen och mysa lite. Peter verkar helt död, lika bra att låta han sova så han sover bort den värsta bakisheten. 
 
Och idag har vi ställt om klockan till vintertid. Snart är det jul och allt vad det innebär. Självklart så längtar jag till julen (som alltid) men känner lite panik över att allt går så fort. Alrik är ingen bebis längre och snart är det dags att börja jobba igen, mjukstartar med att bara börja jobba mina helgen men det känns nog jävligt =(
 
Ne, nu ska vi gå och mysa lite.
Trevlig söndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0